درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و رژیم غذایی
نوشته شده توسط : pkdcured.org

در اینجا ما دوست داریم که در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و برخی از پیشنهادات رژیم غذایی برای بیماران صحبت کنید. اگر هیچ درمانی برای این بیماری ژنتیکی وجود دارد، بیماران هنوز هم می تواند یک زندگی عادی بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.

* مصرف آب: به دلیل کاهش در توانایی کلیه در تمرکز، آب بیشتری را دفع metabolin مورد نیاز است، بیماران مبتلا به کیست های ساده کلیوی باید آب را محدود نمی کند بی هدف، اگر تورم abvious، نارسایی قلبی و فشار خون بالا.

* قهوه و شکلات ممنوع است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

* کنترل نمک: با توجه به شرایط بیمار و درجه عملکرد کلیه، برای تنظیم مقدار نمک.

* نوشیدنی سخت می تواند فعالیت پروتئین پلی کیستیک باعث تحریک و سرعت بخشیدن به رشد کیست.

* کنترل پروتئین: پس از مصرف بیش از حد پروتئین، metabolins زیاد تولید خواهد شد، مانند اوره، کراتینین، گوانیدین و پلی آمین و غیره. کنترل پروتئین می تواند بار کلیه روشن، کاهش تولید سموم و حواله وضعیت بیماری.

* میوه ها و سبزیجات، مانند هویج، خیار، گوجه فرنگی، گیلاس باید بیشتر به عنوان غذا دیورز و مواد غذایی قلیایی خورده، و همچنین.

* اجتناب از ورزش شدید، به منظور ایجاد پارگی کیست است.

همانطور که به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک کارآمد، را به ایمنی و بهره وری را به حساب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در اینجا خواهد توصیه می شود. این درمان توسعه های جدید از طب گیاهی چینی است، اما استفاده از خارج. آن را در کاهش کیست های با عملکرد افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش توانایی سلول های پوشش به ترشح مایع کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست هدف. بیماران مبتلا به PKD فقط نیاز به دروغ روی تخت به درمان، دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران، دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال به طور مستقیم در کلیه از طریق نفوذ به پوست می رسند. ما بسیاری از بیماران مبتلا به PKD از کشورهای مختلف کمک کرده اند با موفقیت جلوگیری از نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه است.





:: بازدید از این مطلب : 1497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: